Siparişimi iptal edebilir miyim?

-Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, sipariş iptali veya ürün değişimi için http://online.maxxe.com.tr sitemizde "Siparişlerim" sayfası üzerinden ilgili siparişin iptal butonuna tıklayarak talep oluşturabilir ya da [email protected] e-posta hesabımıza talebinizi iletebilirsiniz.

-Sipariş iptal talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise yine aynı kredi kartınıza iade edilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

 

 

Ürünümü iade etmek/değiştirmek istiyorum, İade/Değişim Şartları nedir?

-Satın aldığınız ürünü iade/değişim talebinizi, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 15 gün içinde online.maxxe.com.tr sitemizden "Siparişlerim"  üzerinden ilgili siparişin "Kolay İade" butonunu tıklayarak ya da [email protected] e-posta hesabımıza e-posta göndererek iletebilirsiniz. Ürün iadelerinizde Aras Kargo ile 909308301645 - Mimar Kemalettin Şubesi firma kodunu ileterek karşı ödemeli herhangi bir “kargo bedeli ” ödemeden geri gönderebilirsiniz.

-İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyon, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

 

 

İade/Değişim Koşulları :

- İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
- Gelinlik ve Abiye elbiselere takılmış olan ürün koruma bandının sökülmesi, hasar görmesi durumunda iadeniz kabul edilmeyecektir. 
- Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
- Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade   
  edilemez.
- Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, Her türlü yazılım, Her türlü işlemci(CPU) Program, DVD, VCD, CD ve Kasetlerin, Bilgisayar ve Kırtasiye sarf malzemelerin (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajları açılmamış 
  olması şartı ile iadesi kabul edilir.
- Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi), süpermarket ürünleri (gıda ürünleri gibi), gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez.
- Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (altın grubu) iade edilemez.

Yukarıda belirtilen iade şartlarına dikkat ederek Aras Kargo ile 909308301645 - Mimar Kemalettin Şubesi müşteri kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza "MAXXE / Akdeniz Mahallesi Necatibey bulvarı No:16 Konak/İZMİR" adresine ilk değişim işleminizi ve iadelerinizi ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

Aras Kargo dışında diğer kargo şirketlerinden yapılan iadelerde ücret göndericiye aittir.

 

 

Tüzel kişi iadeleri:

-Online.maxxe.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Maxxe'ye iletilir. İade faturası kesilmeyen ve Maxxe'ye ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir.

-Tüzel kişi olarak online.maxxe.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.

 

 

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka hesabıma/kredi kartıma ne zaman ulaşacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak;

-Alışverişin ödemesi kredi kartı ile yapıldıysa kredi kartınıza
-Alışverişin ödemesi havale/EFT yoluyla yapıldıysa banka hesabınıza yansıtılacaktır.

Her iki işlemde de iade bedelinin kredi kartınıza/hesabınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Online.maxxe.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

 

 

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade işlemlerinde “kargo ücreti” ödemezsiniz. Bu doğrultuda, Aras Kargo ile 909308301645 - Mimar Kemalettin Şubesi firma kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza MAXXE / Akdeniz Mahallesi Necatibey bulvarı No:16 Konak/İZMİR adresine karşı ödemeli ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

 

 

Kargo şirketine nasıl ulaşabilirim, ürünü nasıl iade ederim?

-Ürününüzü paketleyerek en yakın Aras kargo şubesine teslim edebilir ve ya 444 25 52 numaralı çağrı merkezinden kurye talebinde bulunabilirsiniz. 

-Şubeden teslim ettiğiniz kargoların takip numaralarını şubeden alabilirsiniz. Kurye ile yapılan teslimatlarda ise 444 25 52 no lu numaradan kargo takip numaranızı ertesi gün öğrenebilirisiniz. 

-Kargonunuzun teslimat durumunu Aras kargonun web sitesinden takip edebilirsiniz. 

 

 

Ürünü iade/değişim gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?

-Ürününüz Online.maxxe.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ürünün kendisi, ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecektir.

-İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 10 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

-İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir. Ürününüzün durumunu, "ALIŞVERİŞ BİLGİLERİ"nin altındaki "Siparişlerim" ya da "İade Taleplerim" sayfasından takip edebilirsiniz.

(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

 

 

Yeni aldığım ürün kusurlu çıktı, ne yapmalıyım?

-Ürününüzle ilgili yaşadığınız kusur sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 iş günü içinde [email protected] adresine mail atmalısınız. Başvurunuzun ardından ürününüzü karşı ödemeli hiçbir “kargo ücreti” ödemeden geri gönderebilirsiniz.

-Ürününüz online.maxxe.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelemeye gönderilir. Yetkili Departman tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, Yetkili Departman'ın vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürün aynı ürünün yenisi ile değiştirilebilir, iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir ya da onarımı gerçekleştirilerek tarafınıza geri gönderilebilir.

-Ancak ürününüzdeki kusur,  “kullanıcı hatası ” (çarpma, düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse; herhangi bir işlem yapılmayacaktır. Kırılacak eşya kategorisine giren (cam, ayna gibi) ürünlerin kargo görevlisinin yanında açılarak kontrol edilmesi gerekmektedir. Ürün hasarlı teslim edilmiş ise kargo şirketinden talep edilmesi gereken tutanak ile iade/değişim başvurusunda bulunabilir. Aksi takdirde iade/değişim talebi kabul edilmeyecektir. 

 

 

Kusurlu ürünü Online.maxxe.com.tr'ye nasıl göndereceğim?

-Aras Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.  Aras kargo ile 909308301645 - Mimar Kemalettin Şubesi kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza MAXXE / Akdeniz Mahallesi Necatibey bulvarı No:16 Konak/İZMİR adresine karşı ödemeli ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

 

 

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

-Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 gün içinde [email protected] adresine mail atmalısınız. Başvurunuzun ardından Aras kargo ile 909308301645 - Mimar Kemalettin Şubesi kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza MAXXE / Akdeniz Mahallesi Necatibey bulvarı No:16 Konak/İZMİR adresine ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

-Ürününüz Online.maxxe.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere işleme alınır. Yapılan inceleme sonrasında doğru ürün değişimi yapılarak ürün adresinize yeniden gönderilir.

-"Siparişlerim" sayfasından ya da "İade Taleplerim" sayfasından iade nedeninizi yazarak işlem yapabilirsiniz.  

 

 

Mağaza iade ve değişim prosedürü

-Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerin iade ve dağişimi yapılmamaktadır.