Teslimat Koşulları
Teslimat süresi ne kadar?
Online.maxxe.com.tr’de satılan ürünler 7 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kişiselleştirilen (gelinlik vb.) ürünlerin kargo teslim süreçleri değişkenlik gösterebilmektedir ve her ürünün kargo teslim bilgisi ürün sayfasında yer almaktadır.
Kargoya teslim edilen İzmir içi ve dışı gönderilerin 1 ile 3 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.
Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?
Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulaştığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.
Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?
online.maxxe.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir.
Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?
Kargo firması size verdiğiniz adreste ulaşamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.
Teslimat ücreti nedir?
online.maxxe.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti ödenmemektedir.
Alışverişim hangi kargo şirketi ile gönderilir?
Online.maxxe.com.tr’den yapılan alışverişlerin gönderim işlemleri Aras Kargo tarafından sağlanmaktadır.
Kargodan ürünü teslim alırken ne yapmalıyım?
Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz.
Kargo tarafından Online.maxxe.com.tr'ye, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve "ürün bedel iadesi" gerçekleştirilecektir.
Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?
Öncelikle size ulaşan faturadaki ürünler ile paket içindeki ürünleri kontrol ediniz. Siparişinizde “kısmi teslimat” (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de yapılmış olabilir. ‘Sipariş Takibi’ sayfasından siparişlerinizin kargoya verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.
Kontrolleriniz sonrasında size eksik bir ürün ulaştı ise; hafta içi çalışma saatleri içinde [email protected] e-posta adresimize mail atarak bizi bilgilendirin. Gerekli incelemeler tarafımızdan hızlıca yapılarak ve eksik ürün tarafınıza gönderilecektir.
Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, bunun için ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ düzenlenmesi gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmeyecektir.
Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Online.maxxe.com.tr’ ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünün iade işlemleri başlatılacak ve “ürün bedel iadesi” gerçekleştirilecektir.
Ürün Teslimat Koşulları Nedir?
Online.maxxe.com.tr üzerinden satılan ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoku kontrol edilir, stoku tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.